У період війни питання безпеки громадян, у тому числі на транспорті та дорогах, набуло вагомого змісту. Збільшення дорожнього трафіку, пошкодження доріг, встановлення блок-постів змусило переглянути підходи до організації дорожнього руху на місцях. За даними Нацполіції України, кількість дорожньо-транспортних пригод, у тому числі резонансних, за період воєнного стану відносно зменшилася порівняно з аналогічним періодом минулого року, проте на фоні воєнних подій патрульними спостерігається часте ігнорування правил дорожнього руху як з боку водіїв, так і інших учасників дорожнього руху. Трагічним фактом залишається і той, шо в аваріях продовжують гинути діти.

Міжнародний благодійний фонд «Допомоги постраждалим внаслідок ДТП» (далі – Фонд), який уже більше десяти років опікується питаннями безпеки на дорогах, з метою якнайширшої популяризації дотримання правил дорожнього руху серед дітей та дорослих та збереження людських життів, у рамках національного проекту «Безпечна країна» рекомендує до використання соціальну рекламу (фото, відео) з питань безпечної поведінки дітей на транспорті та дорогах. 
Соціальні відеоролики «Безпечна країна очима дітей» створені дітьми в рамках щорічного Всеукраїнського молодіжного конкурсу фото-та відеоробіт «Безпечна країна» та відповідають вимогам соціальної реклами за висновком Національної ради України з питань телебачення та радіомовлення. Їх важливість та необхідність полягає у  попередженні дорожньо-транспортного травматизму серед дітей та дорослих, особливо напередодні нового навчального року та заради підтримки небайдужої, відповідальної та творчої молоді України. 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *